Gyakran ismételt kérdések

Rendelés:

Hogyan rendelhetek?

Rendelésedet a weboldalunkon elérhető online szerkesztő programon keresztül tudod leadni.

Hogyan működik a rendelés?

Az online szerkesztő programba való bejelentkezés után tudod kiválasztani a megrendelni kívánt terméket / termékeket. A bejelentkezés a fejlécben található "szerkesztő" gombra való kattintással érhető el.

Kell-e regisztrálni a szerkesztő program használatához?

Nem. A szerkesztő program kezdőoldalán levő "Folytatás regisztráció nélkül" gombra kattintva a szerkesztőt regisztráció nélkül lehet kipróbálni, használni. Ebben az esetben a személyes adatokat a rendelés leadásánál kell majd megadni.

Hogyan tudok regisztrálni?

Regisztrációra a szerkesztő program kezdőoldalán van lehetőséged, melyhez az általános adatok megadása szükséges.

Hogyan módosíthatom a rendelés mennyiségét?

A rendelés leadása után a felhasználónak nincs lehetősége a rendelt mennyiséget önállóan módosítania. Ebben esetben kapcsolatba kell lépned az ügyfélszolgálattal. Ügyfélszolgálati munkatársunk a rendelési szám alapján tudja beazonosítani a rendelést, így ezt a számot mindenképpen jegyezd fel.

Hogyan vehetem át a rendelésemet?

A rendelést házhozszállítással vagy személyes átvétellel tudjuk eljuttatni a megrendelőinknek. Továbbá lehetőség van PostaPonti átvételre az ország egész területén.

Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült a megrendelés?

Sikeres megrendelés esetén egy rendelési számot kapsz.

Ha megrendelek valamit, akkor mikor kapom meg?

Az online szerkesztő programban minden termék mellett szerepel egy várható szállítási idő. Mivel egyedileg készített termékekről van szó, így a termék típusától függ, hogy hány napra van szükségünk az elkészítéséhez. Ezt követően a kézbesítés 24 órán belül megtörténik. A pontos időpontokat lásd a termékek mellett.

 

Fizetés:

Hogyan fizethetek?

PayPallal, utánvéttel vagy banki átutalással.

Fizethetek bankkártyával?

Pillanatnyilag nem, de a közeljövőben bevezetésre fog kerülni a bankkártyás fizetés is.

Mennyi idő kell, hogy a rendszer érzékelje a fizetést?

PayPal esetén azonnal megtörténik a jóváirás. Banki átutalás esetén a megrendelő bankjától függ a pénz megérkezésének ideje, de ez általában egy nap alatt megtörténik.

Szállítás:

Mennyibe kerül?

A postaköltség bruttó 1490 Ft/csomag. Budapesti irodánkban való személyes átvétel esetén a postaköltség nem kerül felszámításra.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

A csomagot lehet kérni házhozszállítással vagy személyes átvétellel az ország több mint 2 500 PostaPontjára. Valamint lehetőség van személyes átvételre a budapesti irodánkban is. Ez esetben a postaköltség nem kerül felszámításra.

Ki szállítja a csomagot?

A csomagot a Magyar Posta Logisztikai üzletága szállítja ki.

Mennyi idő a szállítás?

A szállítás garantáltan megtörténik 24 órán belül.

Honnan tudom, hogy mikor adták postára a csomagomat?

Amint postára adunk egy csomagot, a megrendelő egy visszaigazoló e-mail kap a postára adásról. Ez az e-mail tartalmazza a csomag számát is, amivel ez interneten nyomon lehet követni a csomag útját.

Mit kell tennem, ha a csomag sérülten érkezik meg?

Amennyiben sérült csomag érkezik, kérünk, hogy azonnal jelezd ügyfélszolgálatunkon a rendelési számod megadásával.

Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a csomag megérkezik?

Ebben az esetben a postás egy értesítést hagy a postaládában, melyen megjelöli, hogy melyik postán lehet átvenni a csomagot. Erre 10 nap áll rendelkezésedre.